czwartek, 26 lipca 2007

Open HC Fest coraz blizej...

... wiec warto napisac kilka slow o kapelach, dla ktorych glownie tam jade...


majspejs
O zespole tym dowiedzialem sie z #19 Pasazera, w ktorym to ukazal sie z nimi wywiad. Spodobalo mi sie to, ze sa sXe i wegetarianami i pomyslalaem, ze bedzie trzeba obadac ich przy najblizeszej okazji. I tak po jakims czasie trafilem na ich majspejsa (link troche wyzej). Bardzo mi sie ich tworczosc spodobala, bo graja to co lubie najbardziej, czyli oldschool hardcore/punk. Melodyjnie ale i z wykopem :) Bardzo sie ucieszylem, gdy sie dowiedzialem, ze zagraja przed Aprilem na pozegnalnym koncercie chlopakow z Zambrowa... Nie zawiodlem sie. Moc i potezna dawka energii, trudno bylo ustac w miejscu... Niezmiernie sie ciesze na ich wystep w Piasecznie.


majspejs
Wstyd sie przyznac, ale znam tylko dwie plyty tego, legendarnego juz, skladu... Sa to 'XIII' i 'Hardcore Enemies'. Potezna dawka mocnego hardcore'a dla taf gaji (jak to okreslil moj znajomy, choc na mysli mial akurat inny zespol :) ), ale chyba zbyt malo razy przesluchalem te plyty by moc cos wiecej o nich powiedziec...


majspejs
Zespolu Sunrise zaczalem sluchac niedlugo przed ich rozpadem. Podobala mi sie ich muzyka, a takze zaanazowanie (vegetarianie, sXe itp), tak wiec ucieszyla mnie wiadomosc, ze czesc muzykow tego zespolu ma inna kapele. To co zamieszczone jest na ich majspejsie bardzo przypadlo mi do gustu. Czytalem opinie, ze to death'n'roll, ale nie mam pojecia co to takiego. Dla mnie to kawal dobrej muzyki, w szufladki nie chce sie bawić... Slychac tam wplywy i rock'n'roll'a i hardcore'a, ale jak to nazwac nie mam pojecia. Sa szybsze, pelne energii momenty, ale sa i wolniejsze, takie nieco 'walcowate', wiec nudzic sie nie mozna. Nie wroce z Piaseczna bez ich plyty :D

Oprocz wystepow wymienionych wyzej kapel, z checia zobacze rowniez koncerty Backsight z Francji, Hoods Up z Niemiec, I Know z Bialorusi i naszego rodzimego Eye For An Eye.
Ciesze sie rowniez z tego, ze w koncu poznam tylu ludzi, z ktorymi codziennie 'spotykam' sie na forach, majspejsie itp. Nie moge sie doczekac :D
Do zobaczenia!

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

szukaj mnie po żółtym podkoszulku True Colors :)