niedziela, 22 lipca 2007

Faust Again - To Dwell On Thoughts Of You

To jednak nie 'Kalifornia' Hartali, ani zadna inna sloneczna piosenka nie byla najczesciej sluchana podczas mojego wyjazdu. Najwiecej razy ze sluchawek dobiegaly dzwieki wydawane przez Faust Again, a dokladniej byla to piosenka otwierajaca ich najnowsza (choc wcale nie taka nowa) plyte 'Hope Against Hope' - 'To Dwell On Thoughts Of You'. Pamietam, ze gdy pierwszy raz ja uslyszalem (dawno, dawno temu) to nie bardzo przyadla mi do gustu. Uwazalem, ze to jakies bezsensowne krzyki, wrzaski... W pamieci zapadl mi motyw z melodyjnymi wokalami. Jednak po kilku przesluchaniach wprost zakochalem sie w tym kawalku. Ciagle go walkowalem, az w koncu zdobylem cala plyte. Zaden z zamieszonych tam kawalkow nie spodobal mi sie az tak jak 'To Dwell On Thoughts Of You', nie mniej jednak uwazam te plyte za bardzo dobra i lubie do niej wracac. Jest moc, energia, brutalnosc, ale jest i melodia. Nawet instrumentalna 'balladka' sie znalazla :) Wkurza mnie czasami to, ze nie potrafie zrozumiec nic z tego co spiewa wokalista :) Jedynie melodyjny wokal jest zrozumialy i niektore wyrazy 'wykrzyczane'. Dopiero niedawno dowiedzialem sie, ze omawiany tu utwor jest o Milosci itp, gdy przeczytalem w koncu tekst :D


0 komentarze: