wtorek, 12 lutego 2008

burst in


burst in
hardcore/punk
www.myspace.com/burstwarsaw

mam po prostu jakis niebywaly talent do olewania zespolow, ktorymi wszyscy sie zachwycaja i odkrywania ich dopiero po jakims czasie. tak bylo m.in. w przypadku Calm The Fire, tak i bylo w przypadku opisywanego Burst In.
juz jakis czas temu czytalem na ich temat pochlebne opinie na forach. demkiem wszyscy byli zachwyceni, a ja sobie pomyslalem 'eee tam. kiedys moze sprawdze'. no i sprawdzilem, wczoraj... MIAZGA! jestem zachwycony! mam dziwne wrazenie, ze kawalki zostaly napisane z mysla o mych muzycznych gustach, bo idealnie w nie trafiaja! kawal naprawde porzadnego oldschool'a. no i dodatkowym plusem sa polskie teksty. mam nadzieje, ze juz wkrotce uda mi sie pobawic na ich koncercie :)
video zadnego nie znalazlem, wiec odsylam na majspejs zespolu. WARTO!


ps. foto z profilu zespolu na ms

0 komentarze: