sobota, 22 września 2007

galeria | iktpq

dzis wrzucilem pierwsze fotki do mojej galerii. doszedlem do wniosku, ze me ’dziela’ sa jeszcze zbyt slabe na umieszczanie ich w takich serwisach jak digart.pl czy deviantart.com, dlatego zalozylem galerie, bo chcialbym pokazywac innym moje prace i dawac je do oceny. mozna ja znalezc pod adresem www.picasaweb.google.com/khailor.hc/. jak narazie sa tam tylko zdjecia z dzisiejszych warsztatow luczniczych, ktore odbyly sie w spuraslu, ale wkrotce bedzie tego wiecej :)
oto jedno z przykladowych zdjec, ktore tam zastaniecie :)



od kilku dni slucham prawie wylacznie metalcore'a. kapela, ktora najczesciej gosci w mych glosnikach ostatnio, to I Killed the Prom Queen. jak ich slucham, szczegolnie gdy jestem wkurwiony, to nosi mnie po calym pokoju.w sumie sprawdzony patent. ostre zwrtoki, melodyjne refreny z pedalskimi przyspiewkami. podoba mi sie bardzo. szkoda, ze sie rozpadli i nic wiecej nie nagraja juz.
na pocieszenie teledysk do 'say goodbye'

I Killed the Prom Queen - 'Say Goodbye'



0 komentarze: